본문 바로가기
성령의 인도

C.ㅇ.로나바2러스 100.신.예방접종을 받지 말라는 것에 대한 확인

by 파란앗싸 2022. 1. 19.

 

 

 

 

Confirmation On NOT Taking The Coronavirus Vaccine - Cryptic1 - 444 Prophecy News

Confirmation On NOT Taking The Coronavirus Vaccine April 4, 2020 2:04 PM Cryptic1 On March 9, 2020 in my spirit I heard ‘coronavirus‘. The Holy Spirit will usually give me a single word and the significance of the word will be revealed shortly thereaft

444prophecynews.com

 

 

C.ㅇ.로나바2러스 100.신.예방접종을 받지 말라는 것에 대한 확인

 

 

크립틱원-APRIL 4, 2020 2:04 PM

 

 

2020년 3월 9일, 나는 영혼으로 ‘C.ㅇ.로나바2러스’라는 말을 들었다

 

성령께서는 보통은 한 마디만 주셨지만 그 말의 중요성은 곧 밝혀질 것이다

 

약 일주일 후에 세계는 이 나라 미국이 C.ㅇ.로나바2러스에 대한 두려움과 우려로 인해 폐쇄되는 것을 지켜보았다

 

2020년 3월 31일, 나는 ‘C.ㅇ.로나바2러스’에 이어 놀라운 ‘C.ㅇ.비드.1.9’라는 단어를 받았다

 

그 후 나는 우연히 444 예언 뉴스 사이트에 접속하여 조나단 테이벤의  "C.ㅇ.로나바2러스 100.신.예방접종금지" (2020년 4월 2일)라는 제목의 게시된 기사를 읽었다

 

나는 이미 하나님의 전령들이 C.ㅇ.로나바2러스 100.신.예방접종을 받지 말라는 경고를 여러번 읽었지만, 여전히 그 경고에 대해 울타리를 돌고 있었다

 

 그러나 그 글을 읽었을때 나는 성령으로부터 온 것으로 믿는 바로 그 분명한 메시지에 충격을 받았다

 

조나단 테이벤에게 주어진 꿈에서 "C.ㅇ.로나바2러스 100.신.예방접종금지" 라는 문구가 그의 눈앞에서 타이핑되고 있었다

 

다른 말로 성령께서는 그 구절을 판독하듯 상세히 요점을 밝히고 계셨다는 뜻이다

 

- 그것은 - 100.신.예방접종금지! 마침표이다

 

나는 성령께서 ‘C.ㅇ.로나.1.9/C.ㅇ.비드.1.9’라는 단어를 주셨다고 확신했다

 

그리고 게시된 글처럼 따라서 어떤 상황에서도 100.신.예방접종을 받지 말라는 말씀으로 확인했다

 

더 확실히 확증하자면 잠시 후에 내 영혼으로 "문제를 찾아 검색하여라" 라는 말씀을 들었다

 

나는 잠언 25:2 말씀으로 인도되었다

 

(잠언25:2 일을 숨기는 것은 하나님의 영화요 일을 살피는 것은 왕의 영화니라)

 

아멘. 아멘.

 

 

Confirmation data-on NOT Taking The C.ㅇ.ronavirus Vaccine

 

APRIL 4, 2020 2:04 PM - CRYPTIC1

 

On March 9, 2020 in my spirit I heard ‘C.ㅇ.ronavirus‘. The Holy Spirit will usually 

give me a single word and the significance of the word will be revealed shortly 

thereafter. About a week later, the world watched as this nation America was 

thrown into lockdown due to growing fears and concerns over this virus.

On March 31, 2020 I was given the word ‘C.ㅇ.vid.1.9‘, which I thought surprising 

coming data-on the heels of ‘C.ㅇ.ronavirus‘. Then I happened to go data-onto the 444 

Prophecy News site and saw a post by Jonathan Thieben titled 

C.ㅇ.RONAVIRUS VACCINE DO NOT TAKE‘ (April 2, 2020).

I’d already read numerous warnings from God’s messengers against taking 

the C.ㅇ.ronavirus vaccine, but was still data-on the fence about it. However, when 

I read the post, I was struck by the very plain message I believe came from 

the Holy Spirit. In a dream given to Jonathan Thieben, the phrase 

*‘C.ㅇ.RONAVIRUS VACCINE DO NOT TAKE‘ was being typed out before his eyes. 

In other words, the Holy Spirit was SPELLING OUT that phrase to make a point – 

which was – DON’T TAKE THE VACCINE! Period.

I was convinced the Holy Spirit had given the word ‘C.ㅇ.vid.1.9‘ and the following 

post as a confirmation that we are NOT to take the vaccine under any 

circumstances. As further corroboration, shortly after in my spirit I heard 

*‘search a matter out’. I was led to Proverbs 25:2. It is the glory of God to 

conceal a matter, but the glory of Kings is to search out a matter. Amen. Amen.

 

 

 

 

 

 

힘껏 쪼이다

https://444prophecynews.com/the-vise-byron-searle/ 힘껏 쪼이다 바이런 씰-APRIL 2, 2020 3:06 AM 예레미아25:27-28 너는 그들에게 이르기를 만군의 여호와 이스라엘의 하나님의 말씀에 너희는 내가 너희 가..

lee7momm.tistory.com

 

반응형

댓글