본문 바로가기
성령의 인도

피마 캠프에서 다른 사람들을 구하는 것

by 파란앗싸 2022. 1. 9.

 

 

 

 

Rescuing others from FEMA Camp - Victoria Ang - 444 Prophecy News

Rescuing others from FEMA Camp Feb 18, 2020 Victoria Ang Prophetic dream and vision : Last night I had a dream where I found myself outside of what looked like a type of prison camp. There were guards standing on platforms and I was made known it was a fem

444prophecynews.com

 

 

피마 캠프에서 다른 사람들을 구하는 것

 

빅토리아 앵-FEB 18, 2020

 

예언의 꿈과 환상:

 

어젯밤에는 일종의 수용소처럼 보이는 곳 밖에서 내 자신을 발견하는 꿈을 꾸었다

 

플랫폼에 서 있는 경비병들이 있었는데 나는 그것이 피마 캠프라는 알게 되었다

 

이 캠프의 바깥에 사람들이 숨어 있었고 경비병들에게 잡히지 않았다

 

나는 외부의 있는 사람들을 안전한 장소에 도착하도록 돕기 위해 그곳에 보내졌다는 것을 알게 되었다

 

장면이 바뀌었고 나는 사람들이 마치 많은 혼란을 겪은 것처럼 매우 지저분하고 피곤한 모습이었고 나는 숲속같은 곳에 있는 

나 자신을 발견했다

 

나는 그들을 위해 마련된 안전 장소로 안내하는 것을 돕기 위해 그곳에 있다는 것을 다시 알게 되었다

 

꿈이 끝나고 나는 꿈에서 깨어나 환상을 보았다

 

그 환상속에서 나는 땅 위에 서 있는 내 모습을 보았고 갑자기 그 환상속에서 나는 땅이 솟아 오르기 시작하는 것을 보았다

 

그리고 위쪽으로 떠다니기 시작했지만 한 지점에서 맴돌았다

 

꿈 해석:

마지막 추수를 가져오는 것을 도울 사람들을 위해 주님이 세운 계획이 있다

 

어떤 사람들은 안전의 장소로 인도 될 것이고 하나님이 각 사람을 위해 계획하신 계획은 성취 될 것이다

 

그들은 초자연적인 방식으로 제공받을 것이다

 

환상 해석:

 

마지막 추수를 가져오는데 도움을 줄 사람들에게는 시간이 아주 매우 가깝다

 

떠나야 한다!

 

격려를 받아라!

 

그리고 주님을 기다리면서 기도를 계속하라!

 

 

Rescuing others from FEMA Camp

 

FEB 18, 2020 - VICTORIA ANG

 

Prophetic dream and vision : Last night I had a dream where I found myself 

outside of what looked like a type of prison camp. There were guards standing 

on platforms and I was made known it was a fema camp. There were people 

hiding on the outside of this camp so they were not caught by the guards. 

I was made known I was sent there to help the people on the outside get to 

a place of safety. The scene changed and again I found myself in some type 

of woods where people were very dirty and tired looking as though they had 

been through much turmoil.

I again was made known I was there to help guide them to places of safety 

that were set up for them. The dream ended and I was woken to a vision . 

In the vision I saw myself standing on the ground and all of a sudden in the 

vision I started being raised off the ground and started floating upwards but, 

just hovered in one spot.

Interpretation Dream: There are plans that are set up by the Lord for those 

that will be helping bring in the final harvest. Some people will be led to 

places of safety, while the plans God has for each person is fulfilled .

They will be provided for in a supernatural way.

Vision Interpretation : The time is so very very close for those that will be 

helping bring in the final harvest, to leave! Be encouraged! And stay in 

prayer, as we wait on the Lord! 

 

 

 

( ◍•㉦•◍ ) 331 스크렙(보기 싫으신 분들은 넘어가세요. 모자이크 안합니다.)

남한지도에 구글어스로 이런 모습 보이면 좌&우파 눈탱이 밤탱이연합 정치인들이 친절히 준비해 둔 것...

blog.naver.com

 

 

 

 

( ◍•㉦•◍ ) 332 영적전쟁

동영상Dr. Noack Dead After Locating Graphene Hydroxide, Rapture Imminent / 최근...

blog.naver.com

 

 

 

 

반응형

댓글